Sumo Didactic Bílý senzorický blok
Kód: REFB040KDobrý den!
Jmenuji se Jana a doufám, že se Vám zde líbí :) Jsem máma dvou dětí a vždy jsem se pro ně snažila vybírat kvalitní hračky, které by mé děti všestranně rozvíjely. A vlastně péče o mé děti mě dovedla až sem…. K myšlence založení e-shopu s kvalitními dřevěnými hračkami.
Hračky plní důležitou roli při vývoji dětí a pokud nechcete být doma hračkami zavaleni, je potřeba je velmi pečlivě vybírat. U hraček kladu důraz především na kvalitu, bezpečnost a funkčnost, zároveň mám ráda zajímavé designy, které děti upoutají a zabaví. Hračky každoročně vybírám z kolekcí ověřených značek, u kterých vím, že se za ně mohu 100% zaručit. Pokud si nejste jisti svým výběrem vhodné hračky, zavolejte mi na telefonní číslo uvedené v horní části stránky a já Vám ráda poradím.
MOTORIKA & KOORDINACE
Pohyb jako takový rozvíjí motoriku, tělesnou koordinaci a výdrž. Zároveň podporuje rozvoj sebevědomí a sebedůvěry a má pozitivní dopad na sociální kompetence jako je ohleduplnost a schopnost spolupráce. Děti se mohou v rámci pohybu dozvědět mnohé o svém těle, vyzkoušet si své tělesné hranice a pokoušet se je posouvat. Kromě hrubé motoriky je nutné procvičovat s dětmi i jemnou motoriku, která má důležitou roli v pozdějším věku při učení.
KREATIVITA
Děti jsou samy o sobě od přírody velmi kreativní a milují kreslení, tvoření, výtvarné a hudební činnosti. Pokud chcete, aby Vaše dítko rozvíjelo své sociální, kognitivní a emoční vnímání, nabízejte jim co nejvíce různých podnětů a stimulů, kdy mohou nechat volný průběh své kreativitě a zároveň mohou používat různé materiály ke tvorbě.
STEM
Pozorujte, žasněte a především vyzkoušejte….. hračky označené STEM obsahují vždy něco z matematiky, informatiky, přírodních věd a techniky. Tyto hračky naprosto dokonale zaujmou dětskou přirozenou zvědavost a zároveň nabízí dostatek prostoru na vlastní objevy a zkoumání. Naše hračky jsou zaměřeny především na matematické dovednosti, pozorování přírody a objevování. Jejich předností je rozvoj logického myšlení, seznámení se s prvními počty a orientace v prostoru.
VNÍMÁNÍ & KOGNITIVITA
Vnímání okolního světa všemi vjemy, je důležitý předpoklad pro proces učení se, myšlení a jednání všeobecně. Díky tomu, že děti mohou cítit, osahat, ochutnat, vidět a slyšet různé podněty, prozkoumávají své okolí a vstupují s ním aktivně do kontaktu. Děti díky tomuto procesu získávají velké množství informací, které musí zpracovat, což stimuluje jejich kognitivní rozvoj, podporuje abstraktní myšlení a četné procesy učení. To vede děti k tomu, aby přemýšlely, kladly otázky a hledaly na ně odpověď. Pozorujte své děti, jak objevují svět a buďte jim jejich průvodcem.
EMOCE & SOCIÁLNÍ CHOVÁNÍ
Schopnost vypořádat se s vlastními pocity a pocity ostatních, mít pro druhé pochopení, umět nabídnout pomoc nebo útěchu … to jsou důležité milníky dětského vývoje. Pozitivní rané zkušenosti, které dítě získá na základě vzorů, které mu v každodenním životě nejen při hře ukazujeme, jsou důležitým předpokladem pro to, aby z dítěte vyrostla sociálně i emočně zdravá a silná osobnost.
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI
Jazyk a komunikace jsou základem lidské interakce a všech myšlenkových procesů. Děti se učí jazyk, aby porozuměly samy sobě a dokázaly sdílet své potřeby a pocity. Pomocí komunikace si děti vyměňují své zkušenosti, zpracovávají zážitky a učí se nové věci. K rozvoji komunikačních dovedností velmi napomáhají školky a předškolní vzdělávací instituce, ale ze všech nejvíc můžeme rozvíjet komunikační dovednosti našich dětí především MY … RODIČE.